יום שני, 9 ביולי 2012

מעניין למה צבע וטקסטורת העץ מרגיעה אותנו?

מחסן עצים עץ איתן
זהו זה קרב ובא, לאחר שנים של עבודה אני מעלה אתר חדש ופותח בלוג בתחום העצים, אם אתם לא יודעים אז ניתן למצוא בלב המרכז הדרומי מחסן עצים ברחובות, ועשיו לא צריך לנסוע עד אלי ולבזבז דלק ולזהם את האויר, כי אפשר לקרוא מאמרים מעניינים עם נגיעה אישית שקשורה לסוגי עצים שונים- בואו אגלה לכם סוד - אני מעדיף עץ מלא ושיהיה כמה שיותר מלא, מעניין, צבעוני, ריחני, אחד כזה שיחזיר אותי אחורה בזמן לתקופה שהיינו תלויים בעצים כמו שאנחנו עכשיו תלויים ברכבים.
בברכה, אייל ברגמן
יד ימינו הוירטואלי של דוד פרופ עץ איתן 

תגובה 1:

  1. גם אני חושב שצבע של עץ גם אם זה הדפסה כמו שיש בפרקט, יכול להשפיע עלינו או לקבל אפקט של טבע, כפריות, יוקרה, אני גם לא יודע איך להגדיר את התחושה הזאת - למרות שיש לי לפעמים אסוציאציה שלילית של עץ כשמדובר בקירוי פנימי של קירות - זה מזכיר לי את המסדרון שהיה לדודה שלי בירושלים פשוט 70'S חסר יופי טעם וריח.

    השבמחק